Telefonist

Felanmälan

För att undvika smittspridning av coronavirus tar vi nu emot endast aktuta felanmälningar.
Om din anmälan inte är akut ber vi dig återkomma vid ett senare tillfälle.

Här kan du anmäla fel i lägenheten eller fastigheten.

Felanmälan kan du göra på olika sätt.

  • Det bästa sättet är att logga in på Mina sidor och göra din felanmälan. Där kan du se status på din felanmälan och dina tidigare felanmälningar.

  • Du kan fylla i webbformuläret nedan.

  • Du kan ringa 0680 - 169 75,  kl 09.00 - 12.00

Felen åtgärdas under ordinarie arbetstid 07.00 - 16.00.

Vid akuta fel som t.ex. vattenläckor, avloppsstopp eller större elfel på kvällar och helger ringer du alltid 0680-169 75.  Du får då hänvisning till ett nummer hos SOS-alarm.

                              Felanmälan

via Mina sidor

Felanmälan telefon

0680 - 169 75

                                   kl 09.00  - 12.00


Felanmälan IP-TV
Felanmäl direkt till Sappa 0774 - 444 744

För övriga tjänster t ex internet, felanmäl direkt till din tjänsteleverantör.

För mer info om TV se webbsidan om IP-TV

Publicerat av: Birgitta Andersson 2020-09-17

Härjegårdar Fastighets AB
Box 40
842 21 Sveg

telefon: 0680‑169 50
e‑post: info@harjegardar.se