Uppdatering av kontaktuppgifter på "mina sidor"

Härjegårdar kommer under hösten/vintern att gå ut med en kundundersökning där vi hoppas att ni vill vara med och svara på några frågor kring erat boende hos oss. Vi gör denna kundundersökning för att få in synpunkter från er, vad som redan nu är bra och vad vi bör förbättra.

Då kundundersökningen så långt som möjligt kommer att göras digitalt, samt om vi i övrigt behöver komma i kontakt med någon av er hyresgäster, är det viktigt att de kunduppgifter vi har om er är aktuella. Vi ber er därför att logga in på ”mina sidor” och se efter att de uppgifter vi har angående mailadress, telefon/mobilnummer mm stämmer. Som sagt, särskilt angeläget är att ev mailadress är angiven. Har du inte själv någon mailadress går det även bra att be en släkting eller bekant vara kontaktperson den ”digitala vägen” och ange dennes mailadress.

Har du inte registrerat dig på mina sidor tidigare, väljer du fliken ”registrera dig” och fyller i de uppgifter vi behöver. Mina sidor kan användas dygnet runt till att göra en felanmälan, se status på eller detaljer för någon av dina felanmälningar, se hyran, se OCR-nummer mm.

Vi återkommer med mer information när det är dags att genomföra vår kundundersökning.

Publicerat av: Birgitta Andersson 2019-10-10

Härjegårdar Fastighets AB
Box 40
842 21 Sveg

telefon: 0680‑169 50
e‑post: info@harjegardar.se